Nawigacja
Witaj na graficznym grupowcu Krucze Szablony!

Główna Regulamin Nabór Ekipa Księga pobrań Kącik propozycji Współpraca Pomoc

2013/04/06

[071 - 072] Cześć! ;)

Annyeong! Z tej strony Yuri czyli nowa stażystka na Kruczych Szablonach :3 Pierwszy raz w moim króciutkim życiu zgłosiłam się do szabloniarni, więc proszę o wyrozumiałość. Ano... Mam dla Was dwie darmówki ^^


[ Pobierz | Podgląd | Nagłówek ]


[ Pobierz | Podgląd | Nagłówek ]

(Z pierwszym szablonem pomagała mi Blacky. Arigato ♥)
Nie obiecuję, że się czegokolwiek nauczę od moich starszych koleżanek, ale mam taką nadzieję :D Na dziś ode mnie tyle. 
Sayonara ;*

10 komentarzy :

  1. Pierwszy jest wspaniały! Ty serio dopiero zaczynasz? Mnie się strasznie podoba, za to w drugim jest straszne niedopasowanie kolorystyczne.
    W sensie zrobiłaś czarno-biały nagłówek, a reszta taka w kolorze bordo. To do siebie nie pasuje ani trochę.
    Ale powodzenia w dalszym tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach... Wiedziałam, że coś mi się nie uda >.< Jednak ja lubię takie niedopasowane kolory...
      Niedługo będzie rok, jak bawię się grafiką, ale dopiero kilka miesięcy od tego poważnego kroku w to wszystko.
      Każdy popełnia błędy ;)
      Dziękuję za miły komentarz ♥

      Usuń
    2. Z tymi kolorami też lubię takie niedopasowania, np. czerwony do niebieskiego czy zielonego.
      Ale dla mnie jeżeli robisz coś czarno białego to raczej powinna takie być do końca, bo czerń i biel to takie dość specyficzne kolory :)

      Usuń
    3. Heh, jeszcze się dużo muszę nauczyć :D

      Usuń
  2. Hej, chciałabym zamówić szablon u Yuri :)
    Hasło: Amaranth
    Obrazki: http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2011/224/b/1/sakura_haruno___wind_by_natichan94-d46as0w.jpg

    http://www.fandom.com/uploads/fanart/818996/f/6370.jpg
    Układ: chyba trójkolumnowy, ponieważ chciałabym, żeby ci dwaj chłopcy byli po dwóch stronach, a pośrodku nich ta różowowłosa dziewczyna :)
    Napisy: "Łatwo się skaleczyć każdym z nas, jak kawałkiem stłuczonego szkła."
    kolory: raczej ciemne, ale jeśli nie będą pasowały do tych obrazków to pełna dowolność ^^
    dodatki : brak
    Adres: www.you-must-never-give-up.blogspot.com
    To chyba tyle ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczaki... Chyba będę miała problem z Sakurą :<
      Zdjęcie jest ucięte... ale postaram się coś wykombinować ;)

      Usuń
    2. Wiem wiem, ale chciałam żeby tak wyglądała. Jednak jeśli znajdzie się podobny obrazek to nie ma sprawy :D
      Small ey

      Usuń
  3. Oj, Yuri, Yuri. ♥
    Oba śliczne.
    Dla mnie w drugim i w pierwszym kolorki są śliczne! *^*

    Jak na początek - znakomicie. ;*

    Weny w tworzeniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są, ale w drugim różowy do black and white? ó.ó

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

♦ SPIS TREŚCI ♦