Nawigacja
Witaj na graficznym grupowcu Krucze Szablony!

Główna Regulamin Nabór Ekipa Księga pobrań Kącik propozycji Współpraca Pomoc

2013/04/11

[076 - 078] Witam wszystkich

Na wstępie witam wszystkie dziewczyny z ekipy i odwiedzających bloga. Mam nadzieję, że spiszę się na stażu i zostanę z wami na stałe. Trochę się stresuję, bo to moja pierwsza styczność z pracą w szabloniarni. 
Szefowa Blacky powiedziała, że mogę zerknąć na wolną kolejkę i zmierzyć się z zamówieniem. 
Wybrałam Naje i coś stworzyłam. 

Nie wiedziałam jakich kolorów użyć, ale pasował mi taki. Jeśli chcesz coś zmienić to po prostu pisz. Mam nadzieję, że choć troszkę się podoba.

Zamówienie Naji

Dwa szablony wolne:



Na dzisiaj to tyle. Dziękuję Blacky za rady i życzliwość. Miłego wieczorka wszystkim życzę. :)
Buziaki.

12 komentarzy :

  1. Śliczne szablony, a i witam ;D
    Wydaje mi się, że zamawiająca powinna być zadowolona ze swojego zamówienia ponieważ, moim zdaniem przyłożyłaś się do swojej pracy.

    Życzę powodzenia ^^"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohoho! Dużo się tu nas robi! ;)
    No muszę się zgodzić - szablony są wspaniałe, a nawet więcej! Przewspaniałe! *^*
    Ano, wszystko cud, miód i czekolada :)
    Powodzenia! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Szefowa - jak to fajnie brzmi. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz tak zerknęłam na próbnym twoim i tło ci się powiela w zamówieniu ^^"

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Poprawiłyście mi humor dziewczyny. Miyu dobrze, że zauważyłaś. ;) Już poprawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej szablon na zamówienie jest śliczny *.* Tak bardzo mi się podoba! A kolorki są ładniutkie, takie przyjemne dla oka.
    1 szablon wolny jest ładny, kolory też są świetnie dobrane. Za to 2 już mi się nie podoba... Brązy - kolorystyka jest w sumie w porządku, ale nagłówek nie przypadł mi do gusty, ale wiadomo każdy ma inne zdanie.

    Serdecznie pozdrawiam! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie. Nie każdemu musi przypaść do gustu. :) Cieszę się jednak, że zamówienie i pierwszy wolny się podoba.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Hm.. Czy mogę zamówić?
    Hasło: Amaranth
    Autorka: Saya
    Blog, na który bym chciała szblon: http://humana-temptatio.blogspot.com
    Układ: Dwu-kolumnowy. Nieważne z której strony, ważne, by pasowało i ładnie wyglądało :3
    Napisy: "Miłość ciągle nas zaskakuje. Raz jest cudownie, a raz fatalnie - jak na karuzeli." , oraz Humana Temptatio
    Kolorystyka: chciałabym, by szablon był w kolorach brązu, czeni i czerwieni.

    Zdjęcia(do wyboru):

    http://209.160.33.72/ds_img_direct.php?i=itasakusasu.jpg&t=8&d=1rihyfvcqt&x=360&y=480&l1=695&l2=695

    http://8c.img.v4.skyrock.net/1292/27921292/pics/1001765600_small.jpg

    http://img.webme.com/pic/j/jenny-neechan/000000000000000000.jpg

    http://09.img.v4.skyrock.net/2329/74392329/pics/3090397803_1_3_RtXxcJJM.jpg



    Kilka słów o blogu: Blog o tematyce SasuItaSaku. Głównymi bohaterami są Itachi, Sakura i Sasuke jako rodzeństwo. Jednakże z czasem Sakura zaczyna coś czuć więcej do jednego z braci.


    Dodatki: hmm.. Napisy jak najbardziej. A więc: Informacje, Rozdziały, Partówki

    Dodatkowo mój mail (tak na wszelki wypadek ^^): saya12@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako iż Miharu nie wykonuje już szablonów związanych z M&A proszę o przeniesienie mojego zamówienia do kolejki wolnej ^^ (Nie wiedzieć czemu znów zepsułam gg. I znów trzeba postawić pepsi Miłkowi, żeby naprawił -_-)
    No i witam tradycyjnie w szeregach KS, Blair. Mam nadzieję, że pomyślnie zdasz staż, bo szablony śliczne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo proszę raczej o usunięcie z kolejki, bo póki co wykonam jakiś sama, więc niepotrzebnie byłoby hamować tworzenie innych prac, bo raczej nie pozbędę się go za szybko.
      Pozdrawiam i przepraszam za kłopot.

      Usuń
  9. Nie byłam kilka dni na komputerze, a tu nagle taka niespodzianka! Szablon cudowny, już go wstawiam. I przepraszam, że tak późno :). Bardzo dziękuję, naprawdę świetnie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też zasłaniało napis - coś było nie tak z nagłówkiem. Jednak już jakoś zdołałam sobie poradzić :). Teraz chyba wszystko widać? Jeszcze raz dziękuję za szablon i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń

♦ SPIS TREŚCI ♦