Nawigacja
Witaj na graficznym grupowcu Krucze Szablony!

Główna Regulamin Nabór Ekipa Księga pobrań Kącik propozycji Współpraca Pomoc

2013/05/01

[095-097] Zamówienia: Cysia, Disarray i Nathalia Ramos

Dzisiaj trzy zamówienia.

Strasznie ciężko pracowało mi się nad zamówieniami. Czekam na telefon w sprawie pracy, ale nie wiem czy powinnam się łudzić. Tylko się denerwuję i wszystko inne mi nie wychodzi. Ach, ten nasz dynamiczny, pełen perspektyw kraj... 


To mój ostatni w karierze szablon z JB :) 
Troszkę szaro, ale ja tam lubię takie kolory. 



Moje kombinacje z CSS są raczej przeciętne. Mój mentor Blacky podsyła wskazówki, ale jeszcze daleka droga przede mną. Dlatego nie wiem czy zaskoczę Cię w sprawie menu. :) 
Szablon jest ciemny i subtelny. Mam nadzieję, że się spodoba. Zrobiłam także buttony (pierwszy raz w życiu), które nie są oszałamiające, ale robiłam co w mojej mocy. 

 





Uwielbiam kolory tego szablonu. I tyle tylko napiszę. ;)



Zamówienia będę przyjmować dopiero w następnym poście.
Pozdrawiam serdecznie.



10 komentarzy :

  1. O mój boże! Zakochałam się w tym szablonie, on jest cudowny, dziękuję i jeszcze raz dziękuję <3
    Też lubię takie kolory, dlatego mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ^^

      Usuń
    2. na blogu wygląda jeszcze lepiej ^^ i dziękuję z pomoc przy nagłówku ;)

      Usuń
  2. Dzięki za szablon ;) Jest cudowny... ;* następnym razem też u was zamówię *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon bardzo mi się podoba, masz rację mówiąc, że jest subtelny, cieszę się, iż taki wyszedł. Co do menu to nie masz racji, dogodziłaś mi nim, więc może nie masz przed sobą aż tak długiej drogi jak myślisz. Ale co do ogółu jeszcze, to mogłabym prosić o zmniejszenie szablonu troszkę, bo coś mi ucina albo nie umiem go dobrze wstawić. TT-TT Za buttony również dziękuję, są takie jakie być powinny - proste i ładne.
    Dziękuję serdecznie za pracę. ^^ .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaką masz przeglądarkę? Sprawdzałam na Firefox i Google Chrome i wszystko jest ok.

      Usuń
    2. Firefox, ale już się uporałam. Miałam coś źle ustawione na laptopie, już jest ok.

      Usuń
    3. Uff, ulżyło mi. :) Cieszę się, że wszystko gra i się podoba.

      Usuń
  4. Genialne! *_*
    Co ty tam piszesz, CSS świetnie dobrany. :)

    OdpowiedzUsuń

♦ SPIS TREŚCI ♦