Nawigacja
Witaj na graficznym grupowcu Krucze Szablony!

Główna Regulamin Nabór Ekipa Księga pobrań Kącik propozycji Współpraca Pomoc

2013/05/31

[136] Szablon wolny + Stocki

Hanekawa, prosiłabym o pilny kantakt ze mną.
Oto mój numer gg: 46984789 lub adres e-mail: blairnox@gmail.com

Pierwszy raz zrobiłam taki szablon. 
Jest bardzo prosty, dziwny i szału nie robi, ale mi prywatnie się podoba. :)
Może następnym razem zrobię coś bardziej wystrzałowego.


Nagromadziłam 300 obrazków. 
W tej paczce jest wszystko. Zwierzaki, kwiatki, budynki i inne duperele. ;)
Bierzcie i korzystajcie z tego wszyscy. 

[ Pobierz ]
Nadal nie przyjmuję zamówień.
 Pozdrowionka ^^

23 komentarze :

  1. łał ten szablon powala! . Super :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście to jestem zachwycona zarówno szablonem głównym, jak i tym, który jest w notce. Mnie on powala. Aż pójdę sprawdzić czy ktoś go pobrał, żeby zobaczyć jak ładnie wygląda na blogu :)
    Księzyć i pobieram stocki, jeśli mogę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemuż to miałby on być dziwny? ^^
    Moim zdaniem (bo lubię proste szablony) ten jest rewelacyjny~~ *^*
    Tak trzymać, unni~!
    Hwaiting~~ :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh, no tak! Zapomniałam. ;D
      Pobieram stocki. ^-^

      Usuń
  4. Wow! *_* Ale śliczny szablon!! *_*
    Jeśli nie będę miała pomysłu na ten na ZS to chyba złożę u ciebie zamówionko. ^_^
    Póki co pobieram stocki, bo wyglądają zachęcająco. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę pobrać pliku... ;_; Mogłabyś go zalinkować jeszcze raz, przykładowo na hostuje.net ?

      Usuń
  5. Sprawiłyście, że urosły mi skrzydła! :) Dziękuję bardzo za takie cudowne słowa. Strasznie się cieszę, że szablon się podoba. ^^

    Blacky już zmienione na hostuje.net ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłużenie, ponieważ szablon naprawdę jest świetny i co najważniejsze, oryginalny. :)
      Ślicznie dziękuję!! ^_^ (sendspace ostatnio coś mnie nielubi =_=)

      Usuń
  6. Mnie się osobiście szablon bardzo podoba :). Jest taki prosty i oryginalny :D.
    Pozdrawiam.
    Isiia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon świetny ^^
    Pobieram stocki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kradnę stocki ;P
    Szablon świetny! Uwielbiam taki minimalizm ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram stocki ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie obrazisz się za "podkradnięcie" stocków :3? A co do szablonu, to dobra robota. Mi się osobiście podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram stocki :)
    Ps. "I'm batman" <3, świetny szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pobieram stocki

    OdpowiedzUsuń
  13. Herbaciana róża
    pobieram stocki

    OdpowiedzUsuń

♦ SPIS TREŚCI ♦