Nawigacja
Witaj na graficznym grupowcu Krucze Szablony!

Główna Regulamin Nabór Ekipa Księga pobrań Kącik propozycji Współpraca Pomoc

2013/08/13

[208 - 210] You keep quiet and silence hurt someone...

Witam!
Tu ja, po długiej przerwie, ale chyba sami rozumiecie. Są wakacje, a ja z nich w pełni korzystam. Oprócz tego w ostatnich niach miałam lenia, ale udało mi się skończyć szablon Katsumi (aktualnie Jongsa). Noi zebrałam się w sobie i zaczęłam oglądać serial (miałam już go dawno oglądać, ale nie chciało mi się szukać sezonów na internecie XDDD). Tak więc, dziś mam obydwa zamówienia i jeden nagłówek wolny, który został już gdzieś dodany nie tak dawno temu XDDD

Dobra no to na pierwszy ogień szablon. Według mnie, nagłówek wypadł dość słabo. Robiłam go jakieś 2 - 3 razy, z czego ta wersja wypadła najlepiej. Szablon wyszedł jak wyszedł. Coś mi się popsuło w CSS i te karty jakoś tak nie wyszły... Napisy bez polskich znaków - taka czcionka.


Czas na nagłówek dla Kłamczuszki. Wyszedł jak wyszedł. Chyba lepiej wyglądał w oryginalnych kolorach, tylko potem już go nie było O.O Ani w koszu, ani w folderze, może jest gdzieś na dysku ( w co szczerze wątpię, bo przeszukałam chyba wszystkie foldery), ale i tak wolałaś beż XDDD Mam nadzieję że ci się spodoba i będzie odpowiadał twoim gustom ;)


Noi zostaje nagłówek wolny, który gdzieś już wkładałam. Prawdopodobnie na h-g... Tak chciałam wypróbować czegoś innego i nagłówek jest według jakiejś instukcji..


To tyle na dzisiejszą notkę. Wracam do oglądania serialu.
Przyjmę 2 zamówienia. 
Pozdrawiam i życzę udanej końcówki wakacji ♥
EDIT: Przyjmuję zamówienie reason i evillove

*brak buttonu bloga

21 komentarzy :

  1. Szablon i nagłówki są super!! Mam takie pytanie : Jakiego kodu użyłaś do zrobienia tych stron tak wysoko u góry w szablonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeprasza, dopiero teraz zauważyłam twoje pytanie. To jest kod:

      .tabs-outer {margin: -670px 0px 174px 131px;}

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. HASŁO : akacja
    SZABLONIARKA : HEUREUX
    Układ szablonu : prawo kolumnowy
    Kolory : Chciałabym aby na nagłówku dominowały kolory takie jak : Czerń, biel, niebieski. Może być ewentualnie bez niebieskiego, ale chcę by czerń była na pewno.
    Obrazki : Chciałabym aby na szablonie pojawiły się te oto zdjęcia

    1. http://weheartit.com/entry/71539655/search?page=6&query=barbara+palvin

    2. http://weheartit.com/entry/70375069/search?query=Justin+Bieber+adidas+NEO+Label


    Cytat : " Jedyne Co Chcę To Umrzeć W Twoich Ramionach.. "
    Hasło
    Z Góry bardzo dziękuje za wykonanie szablonu i mam nadzieje że nie mam zbyt dużych wymagań co do niego. Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieje że wykonasz ten szablon kochaniutka :*
    GG : 36455429.

    PS: Chciałabym jeszcze prosić o jakieś dodatki na nagłówku typu " Broń, pełnia księżyca ". To wszystko.
    Dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję zamówienie ;3

      Usuń
    2. history-of-pure-evil.blogspot.com - Przepraszam myślałam że napisałam nie zwróciłam na to uwagi.

      Usuń
    3. EDIT : Mogłabym prosić aby zamiast zdjęcia Barbary Było to zdjęcie? : http://weheartit.com/entry/74754754/search?page=2&query=miley+cyrus%2Bso%2Bundercover bardzo mi zależy.

      Usuń
  3. Weszłam z ciekawości na pogląd na blogu i tak on u mnie wygląda >.< :
    http://focik.pl/pics/11aec5b3fbc976aba4f4e6cbd0bd76f6.png
    Ale widzę, że u Ciebie wszystko ok jest :3
    Jak na moje oko to trochę w topazem przesadzasz ;_; Ale tak to wszystko fajnie ^^
    Pozdrawiam, Miharu :3

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, drugi nagłówek jest śliczny!
    Troian i Keegan, zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Szablon jak pewnie wiesz mnie zachwycił a rawie w ogóle się nie znamy. Chciałabym zamówić u cb szablon...

    HASŁO : akacja
    SZABLONIARKA : HEUREUX
    Układ szablonu : dwukolumnowy/lewo kolumnowy
    Kolory : Turkusowy i niebieski
    Obrazki : Chciałabym aby na szablonie pojawiły się te oto zdjęcia

    1. http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTk2OTQ5NDc5MV5BMl5BanBnXkFtZTcwNzEzMDQwOA@@._V1._SX640_SY773_.jpg

    2. http://cs305702.vk.me/v305702668/221b/l7QRnam5rNs.jpg

    napisy: (nad drugim napisem) Popatrz jak wszystko się zmienia. (pod pierwszym napisem) Płyną łzy znikają marzenia...

    Mam nadzieję ,że moje zamówienie zostanie przez cb rozpatrzony i przyjęty. Przyjmij , proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli kolejka jest aktualna, chciałabym poprosić Hanami o wykonanie szablonu:)
    Hasło: akacja
    Blog, na którym ma być szablon: http://lot-po-marzenia.blogspot.com/
    - układ dwukolumnowy (prawo-kolumnowy) - przy okazji prosiłabym żeby to był szablon gdzie nagłówek nie jest na górze tylko z boku (chyba że to jest tło xd). tak dla zrozumienia tutaj jest podobny szablon: http://give-innocence.blogspot.com/(pokazuję go tylko dla zrozumienia, pod żadnym względem nie chcę go kopiować)
    - napisy:
    "Jeśli na boisku czujesz się jak ptak, to poczuj, jak wspaniale jest latać, i fruń jak najwyżej po marzenia." ~ Arkadiusz Gołaś
    Lot-Po-Marzenia.blogspot.com
    - kolory: chciałabym, żeby szablon był w ciemnych kolorach czyli czarnym, ciemnobrązowym i szarym.
    - zdjęcia:
    możesz skorzystać z tych, chociaż to są gify http://lot-po-marzenia.blogspot.com/p/postacie.html
    ale jeśli nie skorzystasz z tych gifów to skorzystaj z tych:
    http://www.loveit.pl/love/1269225
    http://www.loveit.pl/love/1005975
    http://www.sendspace.pl/file/31b2318ee010732ff72e3ac
    (jak chcesz to możesz wgrać tylko to ostatnie zdjęcie, możesz też poszukać sama czegoś ciekawego... jak chcesz. dla mnie jest najważniejsze żeby ten nagłówek.tło ostatecznie było biało-czarne)
    Mam nadzieję, że zamówienie zostanie przyjęte! Jeśli tak, serdecznie dziękuję z góry!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem czy tylko mi ale u mnie w tym szablonie całkowicie nagłówku nie widać, chyba mamy inne monitory. Ja mam 22 cale a ty?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak na szybciutko do Hanami, zauważyłam że w kolejce jest napisane: brak adresu bloga. I dopiero to mi uświadomiło że na śmierć zapomniałam. Tak więc aby formalności dopełnić podaję adres: dziennik-lunyu.blogspot.com
    A co do szablonów drogie twórczynie to nie każdy mi wpada w oko ale są charakterystyczne i przyjemne dla oka. Więc nic dodać nic ująć. Oby tak dalej! Więc życzę weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te naglowki i szablon <3 dzięki wielkie :** dodam jak tylko dotychczasowy mi się znudzi bo mi przyjaciółka zrobiła szablon xD albo urzyję na innego bloga też mojego. oczywiście umieszcze button xD śliczne jest <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

♦ SPIS TREŚCI ♦