Nawigacja
Witaj na graficznym grupowcu Krucze Szablony!

Główna Regulamin Nabór Ekipa Księga pobrań Kącik propozycji Współpraca Pomoc

2014/01/21

[259 - 264] Deliver all, to live or die blindly

Witam. Jestem nowa na tym blogu i przybywam tu jako stażystka o nazwie 'Flammable.'. Nie liczę na ciepłe przyjęcie... właściwie nie wiem na co liczę. Pewnie na zaakceptowanie i konstruktywną krytykę oraz może kilka porad. Przesyłam resztki swojej pozytywnej energii w czterech szablonach i dwóch nagłówkach.





 Osobiście najbardziej podobają mi się dwa ostatnie szablony, ale ocenę pozostawiam Wam.



Bardzo doceniam wszystkie rady, ponieważ dopiero się uczę i jeszcze bywam zagubiona (głównie kiedy wchodzi w grę tworzenie szablonów i kodowanie CSS) 
Mogę na początek przyjąć jedno zamówienie
EDIT:
przyjmuję zamówienie od Czarnej Damy

Pozdrawiam, trzymajcie się, miłego dnia :)
Flammable.

6 komentarzy :

  1. Hasło : płomyk
    Adres bloga : http://two-hearts-two-worlds.blogspot.com/
    Tematyka : sama nie wiem, może opis coś da.
    Krótki opis treści bloga : dziewczyna ma bogatą mamę, jest rozpieszczona... gardziła biednymi, dopóki na swej drodze nie spotkała jego... mężczyznę, który jest biedniejszy od niej. Po jakimś czasie zakochuje się w nim i odchodzi od matki i jej faceta. Jej życie zmienia się o 180 stopni. ( plus : dziewczyna jest tancerką... ) Los Angeles nasze czasy.
    Moja wizja zamówienia : kolory... ciemne z zielenią, bordo lub błękicie... układ dwukolumnowy, obojętnie któro stronny :P Strony po najechaniu kursorem myszki niech się poruszają jak macie tutaj.
    Chciałabym jakiś łądny button na mojego bloga.
    Zdjęcia ewentualne dam...

    http://obrazki.4ever.eu/tag/2480/ville-valo ( trzecie zdjęcie z tych... )
    lub
    http://big-picture-magazin.de/cms/uploads/pics/ville_valo_02.jpg

    i
    http://hdwallpaper2013.com/celebrities/megan-fox-2013-meganfox-hd-wallpaper.html tą fotkę co ma dekpolt rozcięty.

    Cytat taki jaki mam na belce. zdjęcie pana oczywiście które będzie lepsze bo chcę jedno... ale raczej to ostatnie o ile przyjmiesz ;*


    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem jak na uczącą się bardzo ładne szablony. Taki schludne, przejrzyste. W ostatnim szablonie bardzo mi się podoba kolorystyka natomiast w pierwszym nagłówek :)
    Życzę weny i mam nadzieję, że zostaniesz na KS!
    Wiesz, może upatrzę sobie szablon u ciebie, hm? ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze: Witaj w załodze ;)
    Po drugie: Co do szablonów 1 i 2 mają identyczny CSS co w sumie nie jest za dobrze. W pierwszym wygląda on ładniej niż w drugim. Kolory pierwszego są ładne i bardzo fajnie wygląda w nich ten nagłówek, który jest cudowny. Napis idealnie dopasowany i ogólnie fajnie. Drugi mi się nie podoba. Kolory nawet ładne, ale postać jest dziwne skoloryzowana, a ta jasna tekstura w tle posta może utrudniać czytanie.
    Szablon trzeci: Nagłówek bardzo ładny, fajnie dopasowany napis. Ciekawy kod stron. Jednak mimo iż przy krótkich napisach ramki wyglądają ładnie, przy mieszance długich i krótkich byłoby to nierównie i brzydkie. CSS kolumn pusty, psuje cały efekt nagłówka. Ja bym dała jakiś przezroczysty błękit w tle, jasną ramkę i jasny box-shadow, dodatkowo zaokrągliłabym rogi i wyglądałoby to moim zdaniem lepiej. Ale to tylko moje zdanie.
    Szablon czwarty: Śliczny nagłówek, kolory, co do stron to tak jak w poprzednim. Moja rada - rozszerzyłabym je tak jak Archiwum. Ogólnie nie ma zbytnio się do czego przyczepić i mi się podoba. Jedynie data nieczytelna, chyba, że to tak wygląda tylko u mnie na podglądzie.
    Nagłówek 1: Ładne kolory, ciekawy pomysł. Jednak ja uwielbiam minimalizm, więc jak dla mnie za dużo tam tego wszystkiego, kolor tekstu jest źle dobrany, postacie mało widoczne. Ten mi się nie podoba.
    Nagłówek 2: Tu nie mam się do czego przyczepić, oprócz tych "rys" na twarzy i niedobranego koloru tekstu. Nie pasuje mi on tutaj. Ja bym wzięła coś wpadającego w czerwień. Ale bardzo mi się podoba ten nagłówek.

    Było trochę krytyki i może Ci się to nie spodobać. Ale taka jest moja opinia, bo mam taki a nie inny gust. Liczę na więcej prac od ciebie :)
    Pozdrawiam, Hanami

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za przyjęcie zamówienia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne szablony., Moim faworytem jest number....2! Pobieram szablon na--> zwariowana-grafika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♦ SPIS TREŚCI ♦