Nawigacja
Witaj na graficznym grupowcu Krucze Szablony!

Główna Regulamin Nabór Ekipa Księga pobrań Kącik propozycji Współpraca Pomoc

2014/02/13

[294 - 295] Born free and equal

Cześć wszystkim! Dzisiejsza notka jest dość krótka, bo zawiera jedynie dwa zamówienia. Miały być jeszcze dwa, ale internet mi się dzisiaj rano popsuł przez co nie mogę zgrać reszty prac. Dlatego też pojawią się one z resztą zamówień w moim kolejnym poście. Kiedy dokładnie? Nie mam pojęcia. Najpewniej pod koniec lutego albo jakoś na początku marca. (:
Przechodząc do zamówień...

Zamówienie dla Cassie_Cath
[podgląd | pobierz]
Szablon nie wyszedł tak jak planowałam go zrobić. Nagłówek zmieniałam kilkukrotnie, gdyż poprzednie były o wiele gorsze od tego. Jak widać ostatecznie postawiłam na coś prostego.
Chociaż i tak nie jestem zbytnio zadowolona z efektu końcowego.

Zamówienie dla Kadu
[pobierz]
To drugie zamówienie na karty postaci mam już prawie ukończone. Jak już naprawią mi internet to podeślę ci je na GG. (:


Zamówień nie przyjmuję.

5 komentarzy :

  1. Jak Blacky coś zrobi to jest perfekcyjnie! Teraz się o tym na serio przekonałam. Ślicznie kochana ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny jest ten szablon. Prawdziwe arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejciu, jaki śliczny szablon :D To nazywa się talent :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny szablon, szczególnie nagłówek ^^ Te kształty są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Blacky, rzeczywiście jest to coś prostego, ale bardzo mi się podoba :) wyobrażałam sobie to trochę inaczej, ale jestem bardzo zadowolona, że to Ty robiłaś mój szablon, ponieważ wyczułaś mniej więcej o co mi chodziło. Dziękuję Ci :)

    OdpowiedzUsuń

♦ SPIS TREŚCI ♦