Nawigacja
Witaj na graficznym grupowcu Krucze Szablony!

Główna Regulamin Nabór Ekipa Księga pobrań Kącik propozycji Współpraca Pomoc

2014/02/21

[306 - 307] Let's Get It Started ! ~ Clementine


źródło: tumbrl

Cześć dziubaski! Tutaj Clementine! Witam was serdecznie! Ogromnie zdziwiłam się, że dziewczyny przyjęły mnie na stałe*o* Nie spodziewałam się! Na dziś przygotowałam
- 2 nagłowki
- koloryzajcę


Zacznjmy od koloryzacji

Moja pierwsza koloryzajcja. Oczywiście do PS. Zrobiłam ją kiedy tylko dostałam PS, gdybym teraz ją robiła chyba coś bym zminiła...

Nagłówek 1

Nagłówek 2

Nie przyjmuję zamówień!

8 komentarzy :

  1. Pierwszy moim zdaniem mocno przeładowany.
    307 o wiele lepszy. Ciekawy. Zieleń zawsze mi się podobała, więc tu też masz plusa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gif z The walking dead! Aw...Daryl <3Okey...więc może przystąpie do nagłówków.
    306- Podoba mi się tutaj ten topaz, fajnie wygląda. Moim zdaniem każdy ma inny gust, jeden woli mniej "przesadzone" a drugi woli takie, w których jest więcej stock'ów i textur. Mi się osobiście takie podobają. Lubię różne ładne miksy textur.
    307- To mój mały faworyt! Bardzo podoba mi się koloryzacja i stocki są piękne dobrane. Tekst też pasuje do całej reszty. Wszystko prześliczne!

    P.S Zawiodłam się, że w notce nie ma żadnych szablonów...ale cóż. Fajnie, że zostajesz na KS na stałe, czekam na kolejną notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek 306 - Jak dla mnie przesadziłaś z topazem. Sama kiedyś miałam tak samo, ale teraz koloryzuję topazem max. połowę stocków na nagłówki, czasami tekstury, ewentualnie postać. Poza tym, podoba mi się ;)
    Nagłówek 307 - A ten już jest o wiele lepszy :)
    Robisz postępy, tylko tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję przejścia stażu! :) Bardzo ładna koloryzacja, życzę postępów z AP.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówki są absoltunie przepiękne *o* oba są bogate w stocki ale nie są przesadzone, jedynie ten pierwszy może odrobinkę ;3 ale i tak jest śliczny mimo że nie do końca w moim stylu. Drugi nagłówek urzekł mnie całkowicie. Piękna kompozycja, naprawdę wspaniała, i nie mówię tego żeby ci się przypodobać. W drugim też jest dużo elementów ale jakoś lepiej ze sobą współgrają.
    306 - jak dla mnie 7/10
    307 - 9,5/10
    Pozdrawiam i życzę mnóstwo weny do tak dobrych prac =3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny szablon główny :_:

    W pierwszym nagłówku usunęłabym ten stock z przodu, zasłania modelkę i nie wygląda estetycznie. Nie wygląda to estetycznie.
    Drugi nagłówek jest o niebo lepszy, pobrałabym ;3

    Koloryzacji bym nie pobrała, ale widzę, że ma potencjał i można stworzyć dzięki niej kilka fajnych prac.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :)
    Koloryzacja nawet ładna. Co do nagłówków - font jest niewidoczny, radziłabym Ci zastosować inny krój pisma oraz wielkość, bo naprawdę niewiele widać. Stocki są niedopasowane, wszystko wygląda jakby było nawalone, zdecydowani za dużo. Modelka jest zbyt jaskrawa, powinna być bardziej dopasowana do tła - w tym celu zastosowałabym koloryzację, a nie topaz, który psuje efekt, jest go za dużo. Stock z książką i zegarkiem zakrywa zdjęcie Modelki - wygląda nieestetycznie. Wszystkiego jest za dużo... spróbuj wykonywać proste szablony składające się z kilku elementów, a nie robić na siłę coś czemu trudno sprostać - wiem, że nauka photoshopa zajmuje długo czasu, dlatego proponuję Ci, abyś wykonywała coś prostego, a zarazem ujmującego. Pooglądaj różne prace grafików i sama podejmij próbę wykonania takiego nagłówka. Ja sama zaczynałam od prostych rzeczy, nadal właściwie takie robię, ale nie są to tylko szablony, lecz jeszcze inne rzeczy :) Idzie Ci stosunkowo dobrze, tylko musisz się jeszcze bardziej przyłożyć.
    Co do drugiego nagłówka. Mam podobne spostrzeżenia, aczkolwiek jest nieco lepszy od tego pierwszego - uczepię się kilku rzeczy. Stocki są zbyt wyraziste - powinnaś zmniejszyć krycie bądź kontrast. Most kompletnie tam nie pasuje, tak samo jak ta kaplica. Jeżeli coś robisz o danej tematyce, to trzymaj się tego, nie rzucaj zdjęciami na prawo i lewo, bo za dużo to nie za dobrze :) ale z tego, co widzę, to dopiero co zaczynasz, więc pewnie szukasz swojego stylu :) aaa... jeszcze jedno. Tekst przesunęłabym w całkiem inne miejsce i podkreśliłabym dane słowa, np: powiększając litery, nakładając pewne efekty. Pracuj dalej nad szablonami, a zauważysz postępy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

♦ SPIS TREŚCI ♦