Nawigacja
Witaj na graficznym grupowcu Krucze Szablony!

Główna Regulamin Nabór Ekipa Księga pobrań Kącik propozycji Współpraca Pomoc

2014/03/24

Witam!

Niestety nie mam dzisiaj dla Was szablonów, bo jeszcze nie wpadłam w wir tworzenia. ;P Powolutku wszystko sobie przypominam. :D Jednak z miłą chęcią przyjmę 1 zamówienie! Może wyjdzie mi coś ładnego. ^^
Jest ktoś chętny?

EDIT: Wybrałam Lynette! Zamówienie bardzo mi się spodobało i mam już pomysł. ;) Postaram się wystawić notkę z Twoim zamówieniem 27 marca. Pozdrawiam. :)

8 komentarzy :

  1. Płomyk.

    http://lesne-pieklo.blogspot.com/

    Jest to opowiadanie na podstawie serialu Teen wolf ;)

    Czas i miejsce akcji: teraźniejszość

    Opis:
    Debra Pierce to zwyczajna nastolatka, która nie wyróżnia się niczym szczególnym wśród pozostałych. Uwielbia chemię i język angielski, nienawidzi matematyki i jest uzależniona od tabletek na gardło o smaku cytryny i miodu.
    Jednakże nikt nie wie o sekrecie, który skrywa. Jej brat zginął w tragicznym pożarze kilka lat temu, a w dodatku raz w miesiącu wył do księżyca - tak, był wilkołakiem.
    Jakimś cudem udało się jej usunąć w cień po tym przykrym wydarzeniu i nie wracać do znajomości z leśnymi stworzeniami, uniknęła też ataku alfy i kanimy, jakoś umknął jej fakt, że teraz Derek - dawny przyjaciel jej zmarłego brata - jest alfą, ponieważ pozbawił życia swojego wujka, który został wskrzeszony dzięki Lydii - koleżance Debry, z którą siedzi w ławce na chemii.
    Udało jej się zapomnieć o nadnaturalnym świecie na tyle, żeby odpychać od siebie logiczne wyjaśnienia dziwnych zjawisk mających miejsce w Beacon Hills.
    Jednak nic nie trwa wiecznie, spokój w jej życiu również. Cała równowaga, którą udało się jej uzyskać ulega zniszczeniu, a sama Debra nie wie, czy jest gotowa na powrót do leśnego piekła.

    Moja wizja wygląda mniej więcej tak… Debra na tle księżyca w pełni. Granatowe tło, układ trzy kolumnowy. Taki tajemniczy, może jakaś mgła. Ogólnie mroczny klimat. Może gdzieś w oddali las? Nie jestem mistrzem w dobieraniu zdjęć, więc to zostawię tobie. Postać Debry odgrywa Candice Accola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajć, zapomniałam wspomnieć o cytacie na nagłówku! Ależ jestem roztrzepana, wybacz mi to! :D

      „Znam Cię, spacerowałam z Tobą w pewnym śnie…”

      Przepraszam za kłopot i stokrotnie dziękuję za przyjęcie zamówienia

      Usuń
    2. To żaden kłopot. :)
      Dzięki. ^^

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Hej Isiia! <3 Wróciłam i mam nadzieję, że już nie będę musiała brać tak długiego urlopu. :P

      Usuń
    2. Ja też mam nadzieję <3 oczekuję Cię na gg, gdzie wszystko mi opowiesz ;d

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

♦ SPIS TREŚCI ♦