Nawigacja
Witaj na graficznym grupowcu Krucze Szablony!

Główna Regulamin Nabór Ekipa Księga pobrań Kącik propozycji Współpraca Pomoc

2014/04/22

[336 - 338] Hey/Dodo Comello

Witam serdecznie!

Jestem Dodo Comello i dostałam się tu na staż!
Pewnie niektórzy znają mnie z mojej szabloniarnii Szablony na Wesoło niedawno zmieniłam nick z Dorte Love na Dodo Comello.Wiąże się to z moimi nowymi pomysłami a także z tym, że ku mojemu szczęściu dostałam się tu na staż ;)
Nie przedłużając przygotowałam na dziś dla was:
  • 2 szablony wolne
  • 1 nagłówek wolny

http://trixie134.deviantart.com/art/Wolny-337-449339747?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=0
 (Kliknij na miniaturkę aby zobaczyć)

http://trixie134.deviantart.com/art/Wolny-338-449339273?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=2
(kliknij na miniaturkę aby zobaczyć)

Nagłówek:
http://trixie134.deviantart.com/art/Nag-3-449340240?q=in%3Ascraps%20sort%3Atime%20gallery%3Atrixie134&qo=0
(kliknij na miniaturkę aby zobaczyć)

Pracę nie są najlepsze, ale mam nadzieję, że dostanę od was trochę rad co mam poprawić ;)

Przyjmę 1-2 zamówienia.


Do następnej notki


Dodo Comello

14 komentarzy :

  1. Cześć Dodo! :D
    "Widzimy" się zapewne pierwszy raz, chciałabym Cię radośnie przywitać :D Kolejna stażystka, jaki mamy wspaniały napływ nowości ^^
    Okeeeej. Najbardziej podoba mi się nagłówek, nie mam zastrzeżeń, fajnie skomponowane stocki i boska kolorystyka :DD
    Szablony też są dobre :) Css jest również fajny. Jedynie zmniejszyłabym rozmiar tytułu "Lorem Ipsum". Co do nagłówków w pierwszym szablonie ładnie dobrane i wtopione stocki. Ten nagłówek jedynie został troszeczkę popsuty przez napis. Jest on niewidoczny. Proponuję w photoshopie pod napis dać warstwę, na której trzeba zamalować pędzlem małą przestrzeń nagłówka i zmniejszyć przejrzystość tego pędzla. Oczywiście w pasujących, stonowanych odcieniach (w pierwszym nagłówku np. na jaśniejszy szary). Sprawi to, że pod tekstem będzie taka łagodna, nie rzucająca się w oczy "plama", która uwidoczni tekst. Jak tekstura jest ciemna to dawać trochę jaśniejszą tą plamę i na odwrót. Mam nadzieję, że wiesz o co chodzi :)
    W drugim szablonie stocki już mniej pasują, ale to ze względu na to, że tekstura jest jasna. Powinnaś tam dać równie jaśniejsze stocki. No i jeszcze co do napisów - troszkę są słabo czytelne ( opisywałam ci poprzednio technikę nałożenia pędzla na teksturkę :) . No i polecam nie mieszać różnych stylów czcionki. W sensie, żeby jedną część tekstu dawać spokojną, normalną czcionkę, a druga może być szalona C:
    Okej chyba to wszystko co chciałam napisać. Starałam się dać jakieś tam rady, jeśli chcesz, może pomogą :))))
    Twoje szablony są fajniutkie :))) Coś naprawdę dobrego i cennego z nich wyjdzie, jeśli dalej będziesz nad nimi pracować :D
    Pozdrawiam! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za te bezcenne rady!
      Postaram się wykorzystać te metodę ze czcionką ;) Szczerze? To dla mnie czarna magia ;/ Zawszę te napisy psują efekt moich nagłówków a ja nigdy nie mogę dać z nimi sobię rady :/

      Jeszcze raz dziękuje i również pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Nie martw się, ja też nie trawię napisów. Też z nimi miałam problemy. Nieprzyjemność dla większości szabloniarzy xD
      A ja dziękuję za przeczytanie moich wypocin :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. PŁOMYK
    chciałam złożyć zamówienie na:
    http://middle-fanfiction.blogspot.com
    Tematyka: fanfiction
    Opowiadanie jest o bliźniaczym rodzeństwie wmieszanym w problemy z mafią.
    Dzieje się w czasie teraźniejszym w Sydney.

    Szablon chciałabym utrzymany w ciemnych kolorach, najlepiej bordro-złoto. układ jest mi obojętny, napis : "Standing in the middle of nothing" a ze zdjęć chciałabym żeby znalazły się tam te:

    https://31.media.tumblr.com/a03cdc13681ac5b263caa4c966b463aa/tumblr_n4gy23eGpN1snfrspo1_500.png
    http://images6.fanpop.com/image/photos/32800000/Zendaya-zendaya-coleman-32880456-817-1222.jpg
    Zdjęcia mogą być czarno-białe.

    Z góry dziękuję za wykonanie szablonu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyjmuje :/
      Zdjęcia są złej jakości!

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. hasło: PŁOMYK
    zamówienie na: estoy-enamoradoo.blogspot.com
    tematyka: fanfiction,football
    Opowiadanie jest o młodej fizjoterapeutce,która podjęła się leczeniu kontuzjowanego piłarza.
    Wszystko się komplikuje,gdy w grę wchodzą uczucia dwóch bliskich sobie przyjaciół wobec młodej
    kobiety. Dzieję się w czasie teraźniejszym w Barcelonie.

    Szablon: Chciałabym,aby szablon był utrzymany w bordowo,granatowych kolorach. Jeśli nie byłby to
    dla Ciebie problem prosiłabym by szablon wyglądał podobnie do tego www.la-tortura.blogspot.com
    W tle mógłby być stadion Camp Nou i dwójka głównych bohaterów. Napis: 'Quiero ya no amarte y enterrar este dolo'

    Zdjęcia: http://24.media.tumblr.com/d646b5485f84f6111a0cbeb73d6fdc80/tumblr_mhednnUTKP1rb16jco1_500.jpg
    http://images4.fanpop.com/image/photos/21100000/Kat-Graham-Photoshoot-HQ-katerina-graham-21166656-895-1173.jpg


    Dziękuję bardzo,jeśli podejmiesz się wykonania szablonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyjmuję zdjęcia są złej jakości ;/

      Usuń
  8. PS. Jeśli nie stworzyło by Ci to problemu, prosiłabym z całego serca o wstanie szablonu na bloga? Nie mam pojęcia jak to się robi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ;) Czy podjęłabyś się poprawy szablonu ? Podstawa już gotowa, chodzi mi jedynie o poprawę nagłówka: z prawej strony jest on znacznie krótszy i stworzenie menu graficznego.
    hasło: płomyk
    adres: beautybykaolin.blogspot.com
    tematyka: kosmetologia
    krótki opis bloga: informacje o zabiegach wykonywanych w salonach, pielęgnacja cer, porady
    wizja zamówienia została już z grubsza przedstawiona: nagłówek i menu.
    załączam pasek na którym miałoby zostać wykonane menu http://i61.tinypic.com/30uai48.png
    Czekam na Twoją decyzję,
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ale nie zajmuję się takimi szablonami

      Usuń

♦ SPIS TREŚCI ♦