Nawigacja
Witaj na graficznym grupowcu Krucze Szablony!

Główna Regulamin Nabór Ekipa Księga pobrań Kącik propozycji Współpraca Pomoc

2014/06/01

[393 - 395] Witam, witam.

Cześć, jestem nową stażystką, podpisuję się Luniaczek. :)
Jak to mój nick wskazuje, bardzo lubię Harry'ego Pottera, więc pewnie najwięcej moich prac będzie właśnie z nim. ^^
Po raz pierwszy w życiu dołączyłam do szabloniarni i nie jestem pewna, czy mi się to wszystko uda, jednak zawsze chciałam robić szablony na zamówienie. Mam nadzieję, że mnie polubicie, ale nie przynudzam już i pokazuję wam moje prace na dziś.

Darmówki:





Wiem, że nie są najlepsze, ale ja dopiero zaczynam tworzenie szablonów, i mam nadzieję, że się podobają. :))

Przyjmę dwa jedno zamówienie (o ile jakieś będą).

Pa, pozdrawiam. :D

EDIT: PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIE SOUL. :)

12 komentarzy :

  1. Piękne szablony ! Pierwsza !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra ja zacznę.
      Najbardziej spodobał mi się 1 szablon. *.* Jest boski ! <3
      Więc marzę zamówić u ciebie szablon ! Tylko czekaj zrobie sobie "zamówienie" ;)

      Usuń
    2. 1) Hasło:Płomyk
      2) Adres bloga: http://human-life-by-elose.blogspot.com/
      3) Tematyka: Trudne życie, dramat/miłość
      4) Krótki opis treści bloga: Historia dzieje się w 2016 r. w Nowym Jorku. Opowiada jest o miłości Modelki i Lekarza.
      5) Moja wizja zamówienia:
      Układ taki jaki jest w 1 szablonie. Ponieważ zakochałam się w nim.
      Kolor najlepiej sama dopasuj bo sie nie znam.
      Zdięcia/Obrazki:
      Daniel:

      http://24.media.tumblr.com/b78e7ba8b5ed5d6b40c09f9db07c1d19/tumblr_n1vvnx9RMI1qhg6ebo2_500.png

      albo to:

      http://24.media.tumblr.com/4612820461f7ea6ee86f67ffd48bf4d1/tumblr_n1vvpmbwZS1qhg6ebo1_500.png

      ale jeśli coś nie będzie pasować to może to bedzie dobre:

      http://img11.hostingpics.net/pics/630434tumblrm70q9hDBCb1r8bgg0o1500.png

      Nina:
      http://ndobrev.pl/gallery/displayimage.php?pid=189509&fullsize=1

      albo to:

      http://ndobrev.pl/gallery/displayimage.php?pid=204402&fullsize=1

      6) Napisy: "Love at first sight" oraz "Human Life"

      Dziękuje za zwrócenie uwagi na moje zamówienie ! Pozdrawiam :*

      Usuń
    3. Dziękuje za przyjęcie mojego zamówienia <3 To naprawde wiele dla mnie znaczy :*

      Usuń
  2. - hasło: płomyk
    - yaoi-kpop.blogspot.com
    - opowiadania z gwiazdami z koreańskiego popu
    - opowiadania, ale dokładnego czasu Ci nie podam, bo opowiadania są różne :D
    - twoja wizja zamówienia (w przypadku zamawiania szablonu: układ, kolory, zdjęcia/obrazki, napisy).
    to tak: kolumny z lewej strony, kolory najlepiej ciemne, bardzo ciemne, czarne, szare lub coś takiego: http://lizzkaviste.deviantart.com/art/Template-434753577?q=gallery%3ALizzKaviste&qo=1

    napisy:

    "Kiedy jedność ku zniszczeniu,
    Wszystko gna ku zapomnieniu.
    Grzechy wciąż nie wybaczone,
    Dwa księżyce ujawnione.
    Ściany tworzą przejść też wiele
    Z uwięzionym w nimi ciele.
    Czarna plama rozrastała,
    Obietnica się złamała.
    Najważniejsze twe życzenie,
    Przepowiedni jest spełnieniem"


    obrazki:

    http://desmond.yfrog.com/Himg163/scaled.php?tn=0&server=163&filename=uofz.jpg&xsize=480&ysize=480 tego gościa z przodu XD
    jego:

    http://weheartit.com/entry/118239761

    i jego:

    http://24.media.tumblr.com/tumblr_me8894T0XG1ru8kx4o1_500.jpg

    w razie problemów (bo jak zwykle mogłam coś źle napisać, albo coś. ;__; ) pisz do mnie na gg, jeżeli będziesz chciała przyjąć zamówienie:

    45872841 c:

    Dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście zapomniałam XD
      Jeżeli bym mogła prosić, to takie podwójne menu jak mam u siebie, albo po prostu, żeby te zakładki były troszkę dłuższe i szersze, jeżeli nie chcesz robić podwójnego menu, o XD
      Pewnie obrazki, które wybrałam są słabe, dlatego pisz do mnie na gg, a postaram się wysłać coś lepszego.

      dziękuję raz jeszcze :*

      Usuń
  3. Witamy w załodze Kruczych! :)
    Dzisiaj tak krótko. Spodobały mi się Twoje szablony. Są bardzo oryginalne, z pomysłem i widać, że wyrabiasz sobie swój własny styl :)
    Najbardziej CSS spodobał mi się w pierwszym, a najlepszy nagłówek w ostatnim szablonie. Oczywiście jest paaarę niedociągnięć np. zbyt duża czcionka na nagłówkach i w drugim szablonie ta zielona czcionka w kartach mi nie pasuje. No ale zdecydowanie uwielbiam Twoje prace, czekam na więcej i życzę udanego stażu! c; c; c;
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady, to dla mnie bardzo ważne. :)
      Również pozdrawiam. :>

      Usuń
  4. hasło:płomyk
    adres bloga:http://ty-jestes-moim-zyciem.blogspot.com/
    tematyka:mafia
    historia:matka wychowuje samotnie córke,jej mąz zostaje postrzelony przez mafię
    moja wizja:kolumna z prawej strony,kolory ciemno brąz
    napis:Forever Love
    co do zdjęc to już ty wybierz.
    P.S jesli już zrobisz to powiadom mnie na asku :cocoChanel233 @Swagge1 .

    OdpowiedzUsuń
  5. Okej, wybacz, że dopiero teraz Ci skomentuje, bo pracki widziałam już wcześniej, jednak chyba byłam zbyt leniwa, żeby coś napisać. Ostrzegam, że dzisiaj nie będzie jakoś długo, eh, te testy. <3
    Po pierwsze: WITAJ!
    Po drugie, już Cię uwielbiam za niczeeeek. :D Tez lubię HP. dobra, ja akurat mam fioła, ale to nic. Cieszę się, że będziesz dawać prace z tym związane. Od razu mogę Ci zaproponować jakich fajny z Huncwotami lub Jily <333333 podbijesz me serce wtedy. *,*
    Okej, ale do rzeczy.
    393. Jest ciemnawo, ale nie mroooocznie. Fajnie. Tylko jakoś nie pasuje mi ta pani na boku, nie wiem czemu, ale wygląda na taką najważniejszą, a mimo to jest tak odległa. W reszcie rozpoznaje jedynie las. Haha. No i nie przepadam za tymi kolorami. Szaroście takie smętne. I fakt, za duży napis. Nie ma takiego...kontrastu. Co do CSS'a...cóż, nie cierpię efektu dla postów. Ale to tylko takie moje widzimisię, więc nie zwracaj uwagi.
    394. Ten mi się cholernie podoba. Emma jest cudowna. W ogóle to świetne zdjęcie wybrałaś. No co tu dużo gadać, nagłówek wyszedł pięknie. Stocki, nie stocki, tesktury dopasowane są wręcz idealnie. I napis jak dla mnie...to perfekcyjny. Genialna czcionka. Co do kodów (na których za grosz się nie znam, czarna magia an razie!) to mi się podoba. Nawet ta zielonkowa czcionka, ale w sumie jakby dać bledszą zieleń, to chyba byłoby lepiej.
    395. Fajny nagłówek. dziewczyna fajna, kto to? Tylko właśnie, po prawej stronie widzę proste zakończone, a po lewo jest powycierane dokładnie. Tak troszki mi się rzuca. Znaczy z obu stron powycierane, ale z prawej niedokładnie. Czcionki to masz super. Gratuluję. Tutaj CSS podoba mi się najbardziej. Jedno, że karty. Fajny pomyślunek. I posty, takie ostre. Ilikeit <3


    To chyba tyle na dzisiaj. Następnym razem się trochę bardziej postaram. Fajnie, że zawitałaś na KS. Im więcej tym lepiej. :D Aktualnie nie mam na co zamawiać, wszystko jakby już mam na blogach, więc może nie teraz, ale kiedyś coś tam złoże.
    Życzę weny podczas stażu, który mam nadzieję, że będzie udany!
    Pozdrawiam,
    Kliii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam fioła... albo nie, fioł to za mało powiedziane! :D
      Kocham HP, no ale stwierdziłam, że nie będę tak od razu mówić.
      Dziękuję za taki długi komentarz! Jestem ciekawa, co będzie jak się bardziej postarasz. ^^
      395 - to jakaś modelka, sama nie wiem kto. ;)
      Mi również 394 bardzo się podoba. :D

      Pozdrawiam,
      Luniaczek

      Usuń
  6. Herbaciana róża
    Pobieram tektury i stocki z tej notki : http://krucze-szablony.blogspot.se/2014/05/358-367-made-in-china.html .
    Rosalie

    OdpowiedzUsuń

♦ SPIS TREŚCI ♦