Nawigacja
Witaj na graficznym grupowcu Krucze Szablony!

Główna Regulamin Nabór Ekipa Księga pobrań Kącik propozycji Współpraca Pomoc

2014/12/12

...

Uwaga!!
Blog KRUCZE SZABLONY z dniem dzisiejszym oficjalnie kończy swoją działalność.


Tak, dobrze przeczytaliście.
Z myślą o zamknięciu Kruczych nosiłam się już od zeszłego roku. Wtedy jednak ostatecznie postanowiłam dać jeszcze jedną szansę temu blogu, i nie pożałowałam tej decyzji, bowiem KS w dość krótkim czasie ponownie odżyło. Bez wątpienia jest to zasługa zarówno czytelników, jak i dziewczyn, które postanowiły zaryzykować i zacząć publikować tu swoje prace graficzne. Bez was ten blog nie byłby tym samym czym jest dzisiaj.

Dziękuję wszystkim czytelnikom i stałym bywalcom tego bloga oraz w szczególności wszystkim duszyczkom, które kiedykolwiek zasiliły skład ekipy Kruczych. Bez was Krucze Szablony nie istniałyby. Dziękuję! ^_^

Podsumowanie
Ilość wyświetleń: 164.850
Ilość postów: 177
Ilość komentarzy (obecnie): 2688
Ilość obserwatorów: 188
Data publikacji pierwszego wpisu: 11.12.2012r.
Data publikacji ostatniego wpisu: 12.12.2014r.
 
Pozdrawiam,
Blacky

5 komentarzy :

  1. Mimo, że zagościłam na blogu bardzo mało czasu, szkoda mi go :(
    Powstało tu wiele pięknych szablonów oraz prac graficznych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, co to się porobiło :C
    Będę tęsknić za Kruczymi :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach szkoda, dawno temu zamówiłam szablon, który do tej pory nie został wykonany :(

    OdpowiedzUsuń

♦ SPIS TREŚCI ♦