Nawigacja
Witaj na graficznym grupowcu Krucze Szablony!

Główna Regulamin Nabór Ekipa Księga pobrań Kącik propozycji Współpraca Pomoc

2013/06/10

[ 155 - 158 ] I love you

Witajcie !!! Coś mi mówi ,że notka bedzie niezła. Ale to zalezy ode mnie itd... :D Jedna z zamawiających mówiła ,że wystąpił błąd z pobraniem szablonu. Tak. Otóż mam dla ciebie nowy plik ,który powinien działać normalnie. Oto on: :D

Zamówienie dla Lolly ♥ :

PODGLĄD // POBIERZ

Mam nadzieję ,że nie masz zastrzeżeń co do pobierania a jeśli chodzi o ogólny wygląd szablonu to przepraszam jeśli jest beznadziejny ;]

Zamówienie dla malikowa:


Hmm, pozwoliłam sobie wstawić inne zdjęcie Emmy ,ponieważ tamto nie odpowiadało całemu nagłówkowi ... Mam nadzieję ,że sie nie wściekasz. :D

darmowe nagłówki :)


Nooo nie! Ten podoba mi sie najbardziej! Ma przepiękny kolor i w ogóle. :D Taki ciemny błękit. Mmmm : ]]


Ten też jest niezły. Ale jakby nie ta  teksturka to byłby lepszy, ale ważne ,że jest :)

Nadal przyjmuję zamówienia na nagłówki. Bez limitu!
Pozdrawiam :)

24 komentarze :

  1. Witam :) Chciałabym złożyć zamówienie na szablon trzykolumnowy xd
    Hasło;
    - orchidea
    Autorka;
    - Blacky, ponieważ widziałam jej szablony i bardzo mi się podobają xd
    Adres bloga:
    - http://narko-vamp.blogspot.com/
    Kolory:
    - ciemne... czerń, szarość, czerwień.. to już jak podpasuje..
    Obrazki;
    -http://s3.flog.pl/media/foto/2070054_pamietnik-narkomanki.jpg
    -http://s6096.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?e=gg4Jns6C9S1lCEppS_ftRbBYTT40SO3jhH2oUyXdPsKYRDVHfn3ajVjyGfgKS3CPRmOm6zu2EEEsjO7V6C8ZRHrD16Cn6G1Sfr558IVJHmk&pv=2
    -http://sagazmierzchu.pl/i/news/l/2/644.jpg
    Tematyka bloga;
    Rosalie i Bella są bliźniaczkami i są uzależnione od narkotyków...
    Opis;
    To jest obojątne...
    Mam nadzieję, że moje zamówienie zostanie przyjęte, bo bardzo podobają mi się prace Blacky, a nigdzie nie mogę znaleźć ładnego, który będzie pasował do bloga...
    Pozdrawiam i z góry dziękuję <3
    Zwariowana Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam xd To jeszcze raz ja :)
      Jeśli szablon będzie wykonany, to chciałabym, aby był dwu kolumnowy (prawo-kolumnowy) xd To chyba menu po prawej prawda? xD
      Więc jeszcze raz pozdrawiam i z góry dziękuję :**

      Usuń
    2. Blacky ma zablokowana kolejkę. Więc nie możesz złożyć u niej zamówienia. Przykro nam :)

      Usuń
    3. A czy jest możliwość, że ty byś wykonała dla mnie taki szablon?? :)

      Usuń
    4. Hmmm, mogłabym spróbować ,ale nie obiecuję :D

      Usuń
    5. To z góry dziękuję :) Tyle, że zmieniłam adres bloga :)
      http://depends-bells.blogspot.com/ - oto on :)
      Jeszcze raz z góry dziękuję :*

      Usuń
  2. O Boże! Jakie śliczne *.* Zakochałam się w drugim nagłówku! Możesz mi powiedzieć, jak robisz taki efekt, że to jest,takie jakby rysowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To efekt TOPAZ w PS :)
      Avilla:
      Ach, no i jak zawsze cudownie. Najbardziej podoba mi się ten niebieski. Jesteś bardzo aktywna i świetnie ci idzie. Staż jak ta lala ;)

      Usuń
    2. Dziękuję! :) Topaz Clean, tak?

      Usuń
    3. Tak Topaz Clean 3. Ale może być bez trójki , chociaż nie będę wnikała w szczegóły. :D <33

      Usuń
  3. Niee jest śliczne tylko nadal nie mogę pobrać! ;________;
    / ~Lolly

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobrałam bez przeszkód. To raczej nie błąd ze strony szabloniarki. Avi może spróbuj koleżance na innej stronie wystawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę też wysłać maila do Cb z żadnej domeny :c

      Usuń
    2. OK więc taak - normalnie używam chrome, ale teraz weszłam na bloga z explorera i tam pobrałam i ustawiłam i jest mega mega ślicznie!! <33 Dziękuję i przepraszam za kłopoty jest cudnie *-* ♥ xoxo

      Usuń
    3. zmieniłam sobie tylko w dostosuj na ' przewijaj wraz ze strona ' bo byly uciete glowy :D ale jest ślicznie ^^ <3

      Usuń
    4. Ołkej, nie ma sprawy. Cieszę się :D

      Usuń
  5. boże, jest piękny !!! jasne, że nie mam nic przeciwko kochana :)
    jest cudonwy *___* dziękuję, dziękuję, dziękuję <33333

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!

    hasło: orchidea

    Jako że wszystkie kolejki są zablokowane czekam na swoją ;) Jest mi wszystko jedno, która z was to wykona, bo wszystkie szablony mi się podobają ;)
    Co do szablonu:
    - układ dwukolumnowy - strasznie podobają mi się blogi, które mają grafikę z lewej strony (tak jakby nagłówek) pod nim "menu", a tekst po prawej.
    - napis jeden główny: What goes around... comes back around...
    - żółty i czarny - ale bez przesady z żółtym ;)
    - zdjęcia - szczerze nie wiem. To jest główna bohaterka opowiadania http://woohair.com/large/Ginger_Red_Hair_6.jpg
    reszta to trio z Borussii. Sama nie wiem czy jakaś kombinacja z nimi czy bez.. zdaję się na wyobraźnie autorki ;)
    - dodatki: mile widziane takie oryginalne "przejścia" linków i zdjęć jak u was. (mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi ;])
    Adres bloga: http://wszystko-ma-swoj-poczatek.blogspot.com/

    Czekam i pozdrawiam!
    Ruda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło się patrzy na Twoje szablony. ^^
    Zwłaszcza na ostatni nagłówek~~ *^* Jest po prostu taki... no~! Cudny! xD
    Widzę, że wena dopisuje (podziel się T^T). ^^
    Teraz dopiero zauważyłam, że Twój nick brzmi Anilla, a nie Avilla. XD
    Hwaiting~~ ;3

    Yuri~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, dziekuję :D Nie nie.. ja jestem Avilla :D Ktoś sie musiał pomylić :D

      Usuń

♦ SPIS TREŚCI ♦