Nawigacja
Witaj na graficznym grupowcu Krucze Szablony!

Główna Regulamin Nabór Ekipa Księga pobrań Kącik propozycji Współpraca Pomoc

2013/06/13

[159 - 160] Follow your dreams

Witam! Dziś mam dwa darmowe nagłówki. Zamówienie dla Gaduły już zaczęłam - Mam tylko jedno pytanie: Czy koniecznie musi być to zdjęcie Lucy? 
No to przejdźmy do darmówek:



Ten nie wyszedł za dobrze. Pewnie to z powodu, że robiłam go na szybko, bo spieszyłam się do miasta ;/ Mimo wszystko, wygląda lepiej niż pierwotnie :)



Ten chyba podoba mi się najbardziej z wszystkich moich nagłówków *.* Dziękuję za teksturę Avilli ;3 Wiele mi pomogłaś ;* 

Zamówień NIE przyjmuję.
Nie wiem kiedy będzie następna notka - w końcu muszę zapracować na średnią xD
Pozdrawiam.


18 komentarzy :

  1. Nagłówki są śliczne :D Mam pytanie co do pierwszego. Jak nazywa sie zamieszczona na nim czcionka .?

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie są trochę za puste w 1 tylko z boku wtopiona osoba i co dalej trochę więcej stocków już bardziej mi się podoba 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne nagłówki, ale aż nazbyt ociekają topazem. Może gdyby było jego troszkę mniej? Ale ogółem śliczne. Drugi jest moim faworytem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się wydaje że za dużo topazu xD No ale robiłam nagłówki równocześnie ucząc się na historię...;/

      Usuń
  4. omg ! <33 są genialne ;)
    dla mnie są idealne . ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. dziś jest koniec mego stażu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, w sobotę kończy się mój. Mam pytanie do Blacky... Bedziesz pisała jakieś podsumowanie stażu yacker♥ ? :]

      Usuń
    2. Naprawdę? Od kiedy?

      Usuń
    3. Skoro Blacky nigdy nie pisała podsumowań do stażów to jak decydowała czy zostałaś na stałe ?? :]

      Usuń
    4. to ja jestem na blogu na stałe czy nie.?

      Usuń
    5. Podsumowanie wyślę ci wieczorem, bo aktualnie jestem poza domem i dostępem do kompa. :)

      Usuń
  6. Mnie również zdecydowanie bardziej podoba się drugi. :)
    Mimo iż dwa kolory na prawdę lubię. <3
    Hwiting~~

    OdpowiedzUsuń
  7. Znaczy się Lucy musi być na pewno, jeżeli to zdjęcie ci nie pasuje może sama dobierz jakieś ładne. :)

    OdpowiedzUsuń

♦ SPIS TREŚCI ♦